Strona główna
Ubrania reklamowe to jeden ze sposobów na promocję swojej
firmy. To rozwiązanie jest też często wybierane przez właścicieli firm, lub
przedsiębiorstw chcących posiadać strój firmowy. Ubrania reklamowe to też jedna
z metod budowania wizerunku w oczach klientów poprzez przedstawienie logo
firmy.
Należy jednak pamiętać, że aby ubrania reklamowe przyniosły pożądany
efekt, muszą być one stworzone z wykorzystaniem dobrej jakości materiału, aby wyglądały
stylowo i estetycznie. Trzeba także zwrócić szczególną uwagę na technikę
nadruku. W zależności od preferencji i oczekiwań mogą być to sitodruk, termo
transfer, bezpośredni druk cyfrowy (DTG), haft, flex i flock, a także
sublimacja.
Ubrania reklamowe są nie tylko wykorzystywane jako strój
firmowy, lub sposób na budowanie wizerunku. Często wybierają je także osoby
organizujące różnego rodzaju konkursy, jako nagrodę, a także jako prezent dla
klientów, lub promocja firmy na eventach, konferencjach, czy szkoleniach.
Do ubrań reklamowych zaliczyć możemy t-shirty, koszulki
polo, bluzy, koszule, polary, kurtki. Wyodrębnić można również odzież specjalną
jaką są mundurki szkolne, lub odzież robocza.
Dobrze dobrane stylistycznie i kolorystycznie ubrania
reklamowe mogą stanowić bardzo atrakcyjną wizualną wizytówkę firmy. Należy
jednak pamiętać przy wykonaniu projektu, aby wzornictwo i kolorystyka nie były
zbyt przesadzone i odpowiadały logotypowi, oraz profilowi działalności firmy.