Strona główna


Ubrania reklamowe to jeden ze sposobów na promocję swojej firmy. To rozwiązanie jest też często wybierane przez właścicieli firm, lub przedsiębiorstw chcących posiadać strój firmowy. Ubrania reklamowe to też jedna z metod budowania wizerunku w oczach klientów poprzez przedstawienie logo firmy.

http://presta.exitogroup.pl/

Należy jednak pamiętać, że aby ubrania reklamowe przyniosły pożądany efekt, muszą być one stworzone z wykorzystaniem dobrej jakości materiału, aby wyglądały stylowo i estetycznie. Trzeba także zwrócić szczególną uwagę na technikę nadruku. W zależności od preferencji i oczekiwań mogą być to sitodruk, termo transfer, bezpośredni druk cyfrowy (DTG), haft, flex i flock, a także sublimacja.

Ubrania reklamowe


Ubrania reklamowe są nie tylko wykorzystywane jako strój firmowy, lub sposób na budowanie wizerunku. Często wybierają je także osoby organizujące różnego rodzaju konkursy, jako nagrodę, a także jako prezent dla klientów, lub promocja firmy na eventach, konferencjach, czy szkoleniach.
Do ubrań reklamowych zaliczyć możemy t-shirty, koszulki polo, bluzy, koszule, polary, kurtki. Wyodrębnić można również odzież specjalną jaką są mundurki szkolne, lub odzież robocza.

Ubrania reklamowe


Dobrze dobrane stylistycznie i kolorystycznie ubrania reklamowe mogą stanowić bardzo atrakcyjną wizualną wizytówkę firmy. Należy jednak pamiętać przy wykonaniu projektu, aby wzornictwo i kolorystyka nie były zbyt przesadzone i odpowiadały logotypowi, oraz profilowi działalności firmy.