Odzież reklamowa i nie tylko


Z odzieżą reklamową jest jak z dobrym jedzeniem. Im większa różnorodność, tym lepsza promocja. Generalnie można łatwo stwierdzić, która firma ma szansę na najlepszą promocję marki. Klient najczęściej oczekuje doskonałej prezentacji produktu. Wystarczy, że otrzyma breloczek do kluczy z logo, ewentualnie długopis z nadrukiem firmy, spójrz na content strony [www.promo5.pl]. Zawsze możesz dorzucić w komplecie torbę i kosmetyczkę, a do pełni szczęścia będzie brakowało tylko smyczy, na której klientka może zawiesić klucze. Będzie to wtedy efektowny komplet, który zapewni Twojej firmie najlepszą rozpoznawalność, a marka będzie znana nie tylko wąskiemu kręgowi odbiorców. Z drugiej strony naprawdę spójna i jednolita odzież reklamowa ozdobiona dyskretnym logo i napisem reklamowym na pewno spełni swoją rolę również jako modne ubranie, niekoniecznie tylko do celów promocyjnych. Na ulicach widuje się osoby, które noszą ubrania reklamowe nie będąc pracownikami lub właścicielami firmy, tak więc jest to pewien rodzaj „nieświadomego marketingu”. Ja spotykając koleżankę w bluzie reklamowej mam ochotę od razu sięgnąć po tablet i sprawdzić w sieci, jaka firma „znalazła” się na jej plecach. Oczywiście ludzi przyciągnęła w tym przypadku ładna odzież, jej wysoka jakość, a nie zaleta reklamowa. Z doświadczenia tego można wysnuć wniosek, że najlepszym bannerem reklamowym na zawsze pozostanie człowiek.

Komentarze